Fyra dagar!!

Så eftar att ha skrivit det hemska inlägget vilket jag absolut inte hoppas på att det är sant, men iallafall efter att jag skrivit det gick jag ner och tittade på Talang. Det var från stockholm och det var ett bidrag som var super kul och det var dom fyra killarna som dansade med knäckebrom, herregud jag och pappa satt och skrattade hela tiden det var jätt kul. Efter det kom Carina berg flyttar in så då tittade vi på det, efter det tog jag mig ett bad då jag ade datorn brevid mig så att jag kunde titta på film, jag tittade på "America history X" den är väldigt bra men har ännu inte sett klar den.

Efter att vi slutat skolan gick jag och Emma och luffade runt lite på stan sen åkte jag hem kände mig lite fri och gick runt och sjung i huset då ingen var hemma, sedan jag jag upp på ballkongen och solade lite det var riktigt skön. Klockan var runt 17 tiden och ändå var det så varmt, solen var påväg in mot tallarna men det var en stund kvar så där satt jag i solen och lyssnade på musik. Sen grillade vi, alltid lika gott med grillat.

Har läst klart min bok nu (Pojken som kallades det), den var riktigt gripande och det tog mig fyra dagar alltså fatta fyra dagar, jag som knappt läst en bok i hela mitt liv, jaja stolt kan man allt vara en boken var hemsk och det var flera tillfällen som jag fällde tårar och tyckte synd om honom och glad över slutet, kanske inte ska berätta så mycket men kan ju rekomendrea den om du inte redan läst den då.


Blivande familjen Joner!^^

Kommentarer
Postat av: therese

det finns ju typ 4 stycken böcken om den pojken... tror tvåan är mer hemsk än ettan... mnen jag har inte läst någon hehe:P

2009-04-24 @ 12:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0