Katten i trädgården =)

Okej jag har ett väldigt ointressant liv.
Men iallafall så har pappa kanske skaffat ett jobb åt mig på first hotell, dom som jobbar i restaurangen kunde inte svara på det eftersom att köks chefen var borta. Men det var hotell direktösen som skulle fråga efter som att pappa känner do där efter några arbeten. Men dom fick mitt mobil nummer så nu är det väl bara att vänta antar jag hoppas jag får!!


Förut när jag var där nere ser jag en katt som sitter på någon sak i trädgården, iallafall så går jag ut och klappar katten och den är gossig som vanligt, (det är grannens och den var här i sommras och gissade). Iallafall var den väldigt gossig, men jag stannade inte där så länge eftersom att jag har orm skräck, och vem vet när den kommer en orm sen hade jag bara på mig ett par flip flop. Men jag blev inte biten i tån klarade mig oskadd.
Och förut när jag tittade på en bild så var det en orm och hej mitt namn är Johanna och jag är rädd för bilder, så jag började med att dra up mina ben så att det inte skulle komma en orm och bita mig i tån. Såklart gjorde det inte det heller, det är ju inte så att jag har ormar innomhus och jag hoppas inte dom kommer in.
 


Nu när våren är här vat man aldrid vad som har vaknat till liv ;)

Kommentarer
Postat av: LuxuryPink - en blondins syn på saken!!

sv; yes och jag hoppas tjejerna får vad dom förtjänar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hoppas du får en kanonbra dag :)

2009-04-23 @ 10:08:57
URL: http://luxurypink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0