sol!!

Gud vilket väder det är ute!
Just nu sitter jag ute i solen och aa solar med datorn i knät, först satt jag där uppe på ballkongen men det blev för varmt så jag förflyttade mig ner. Vet inte om det är så bra för datorn och vara i sol, och någonstans i bakhuvudet känns det som om det inte är det heller, men men nåt måste den väl tåla eller?
Jag hade tänkt mig att sätta på en film men det sket sig när jag såg att det spegla sig, istället sitter jag och chattar med någon från Australien han är väldigt trevlig måst jag säga. Oj tror inte det är så bra för datorn eftersom att skärmen känns helt varm, men det kan ju också vara för att den är svart, får väl bara hoppas på att den inte sprängs.
Men nu ska jag sola vidare så ha en under bar dag!

Kommentarer
Postat av: TokioHotelisMusic

Är du ett TH fan, och du supportar dem? Checka in bloggen, där vi har senast skrivit viktiga inlägg! Missa inte det!



Du kan även prenumera på oss, eller maila oss på [email protected]

2009-04-18 @ 17:58:11
URL: http://tokiohotelismusic.blogg.se/
Postat av: Eleonor

sv: haha... jag satt och kolla på den med pappa xD han såg att jag stor böla och våga inte snacka med mig xD

och den AH X är as bra! (Y) var nära på att gråta där med, var i skolan så jag vände huvudet bakåt xD

2009-04-19 @ 00:32:05
URL: http://holyshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0