Vad händer??

Asså shit vad händer??
För det första är Tokio Hotels skicva försenad till augusti eller september och inte mer med det utan nu har tydligen Tom gått och slagit mer ett fan, vet inte reiktigt om jag ska tro på det. Anleningen till att jag inte tror på det är att: Det har kommit ut på en nyhets kanal och dom är ju lite som dom är, för det andra ja, dom har varit borta från pressen ett tag nu vilket resulterar till att fans är desperata över att få höra lite från dom. Men det kan ju ha hänt eftersom att fans övernattar utanför studion, är almänt jobbiga mot bandet alltså elaka, enligt rykte bröt Bill ihop men det kan man ju frågesätta, sedan går fans runt i deras soptunnor. Ja vilket kan leda till att man blir förbannad. för jag skulle inte vilja att någon sov utanför mitt hus och rotade i mina sopptunnor eller var almänt elaka mot mig.
Och om nu denna tjejen har blivit misshandlad så har hom nog också vart ganska jobbig skulle jag kuna tro.

Tjejen är 21 år och enligt rykten är det Tom som har slagit henne i ansiktet och på örat eller något. ja du kan läsa mer här: Om misshandeln
Själv har jag inte läst men har inte tid just nu Talang är på tv:n nu ;)


Kommentarer
Postat av: daniela

det ÄR patetiskt :(

2009-04-17 @ 22:58:11
URL: http://ichbindaniela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0