Jag har kommit på........

........ hur man gör en choklad kaka av ett kladdkaks recept:
2ägg
3dl socker
1,5 tsk vanelin socker
4msk kakao
1krm salt
100g smör 
kallt kaffe (avgör själv hur mycket)

Kaffe förstärker ju choklad smaken så jag tänkte att då gör jag en kladd kaka med kaffe och hur den blev aa resultatet blev att den blev torr. Men nu när jag gjorde en så hade jag inne den 30min och då blev den mycket godare.

Idag har jag haft nationella vilket inte alls gick bra men jga hoppas det blav bättre än vad jag tycker, hade ju vart synd och få IG men det tror jag inte. Annars har jag inte gjort nåtgonting idag somnade på balkongen, aa alltså kan inte säga nåt mer det har vart en riktgigt seg dag.Alltså funderar serigöst på att färga håret i en färg, för på min högra sida av håret är det blont medans på vänsta är det mörk blont typ, fast det blonda är jätte tunt så det som är under är mörk blont så jag vet ju i vilket fall att jag kommer att ha en mörk blond färg i håret. Men vet inte det är ju ändå slitsamt för håret att färga och nu har mitt hår blivit lite slitet och så men problemet är bara att jag vill inte klippa mig efter som att det kommer bli kortare då och det vill jag inte, aja får se hur jag gör.





haha han är bara för söt asså! 
Han gick runt och sa att det var han strump byxor men när han tog på sig dom såg det ut såhär.
Och det var Odas och hon är 2 år yngre hahah han är bara för söt.<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0