Frukost ute =)

Sitter just nu och lyssnar på.....Queen det va ju roligt att dom spelar dom på radion, det va ett tag sen jag hörde dom, när jag var mindre brukade mamma alltid spela dom i steron när hon lagade mat tyckte alltdi om det för då kändes det som om vi var en familj om man kan säga så, sen brukade vi alltid spela dom i bilen när vi åkte till t.ex. Italien iallafall långt.
Det är kul att man har olika minnen till musik eller låtar och band kanske man ska skriva vet inte men tror ni fattar.

Det är konon väder och 14 grader står det på mätaren såg att det var 17 grader förut, men iallafall ska jag ta och göra lite frukost och sätta mig ute i solen medans jag äter den. Är ledig idag bara för att vi skulle göra ett arbete i serveringen men det ska inte jag göra idag för iadag ska jag med mamma, sedan ska jag shoppa med Hanna, en liten plan men nu ska jag iallafall äta min frukost i solen, får se vad et blir. Om jag hade bott brevid maxi hade jag köpt jordgubbar i vilket fall men nu gör jag inte det.


Igår på tyskan var jag och Mela lite som vi brukar vara på våra tyska lektionen men vi kom på att melas fingrar var lite längre än mina som ni kan se =P

Kommentarer
Postat av: Mela Lasu

HAha joo lite längre är dom ju faktiskt :D

2009-04-23 @ 20:55:50
URL: http://lasu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0