Asså Hjälp, det är läskig

Asså herregud det här är läskigt.
Jag sitter och överför lite musik till mitt minneskort, och så för jag över Die mauer och råkar klicka förlänge antar jag.
Helt plötsligt sätts låten på, okej inte fel med det jag gillar ju låten men jag ser inte musik spelaren så vart spelas den från?? Och jag för över från en helt vanlg mapp, problemet är ju bara att jag inte kan stänga av den.
Det är läskigt asså är det något slags data spöke i farten eller??
Okej jag börjar fan bli riktigt riktigt rädd och jag menar det, det är läskigt och jag har inten play knapp på datorn så jag vet inte hur jag ska kunna stänga av den utana att starta om datorn.

Kanske har min Thåström tröja och datorn pratat ihop sig och kommit på att skräma mig lite vem fan vet. Okej nu är den inne på sin tredje gång, Kanske är det någon som försöker säga mig något!

Nej jag skojar inte detta är läskigt!!

Okej detta var riktigt riktigt läskigt!!
Nu har det slutat men hur det slutade det?
Jo, jag sa okej okej vad är det du vill? Du kan sluta nu det är läskigt!, lite för mig själv.
Sluta den?? JA hur jävla läskigt är inte det!!!??

Kommentarer
Postat av: Sara

Hehe, det är förmodligen ingenting. Lite tekniska problem bara.

2009-08-11 @ 02:04:44
URL: http://curly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0