Den frusna leoparden!

Tittade på "den frusna leoparden" förut och måste säga att den inte allas var bra, utan det var en sådan sorlig 08-tals film. Asså det var en sdan film dom knappt sa något i utan en gissa-vad-som-hänt-film, men det man hörde va bra okej jag gillar Thåströms röst vet inte varför men gör bara det.
Men jag fatta varför den inte blivit känd, Peter Stormare var en sådan föredetta brottsling som ska reda upp allt och leva i "fred", men lyckas inte så bra i slutet. Thåström spelar hans lille bror som har en dröm att åka till Afrika, bryr sig inte om någon eller sig själv i slutet krossas hans dröm och han har inget kvar. Antar att ni inte kommer se filmen men om ni gör det lyssna på Thåströms röst och se hur han går, och glöm inte stormares röst, okej jag gillar Stormare som skådespelare faktiskt än av min favorit och Thåström lär ni nog veta, så kan ju inte klaga på skådespelarna.


Kommentarer
Postat av: Frida

Oj,den lät inte alls nå bra :P

Hoppas du haft en bra helg iallafall :)

2009-08-09 @ 23:25:10
URL: http://tippie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0