Det får du veta sen ;)

Aa Elle vad jag och Emma har i kikan får du veta när vi kommer hem från Norge skulle jag kunna tro. ;)
Oj ska kanske ringa till Helena och säga att vi kommer på måndag heheh.

Har precis ätit och nu sitter jag och lyssnar på Bob hund som är väldigt bra tycker jag!
Oj tror jag åt förmycket mat min mage kommer srängas snart asså, aja det var ju middag ingen mer mat idag. ;)

Iallafall kommer Tess snart och sedan ska vi ta bussen till stan och där ska vi träffa Emma och birger bagare och så blir det Europe yay!
Men nu ska jag nog ta ett litet samtal till min kära faster i norge. =)
Så länge kan ni ju lyssna på denna låten:


Tycker denna låten är otroligt bra och Europe är faktiskt en stolthet för Sverige så det är klart man ska se dom. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0