Över sundet-Thåström

Dagens låt skulle kunna bli TH:s nya men gillar inte den så mycket så det blir en sin sång ikväll!!
haha sitter och lyssnar på C.c Cowboys men det blir det inte utan......... Över sundet!
Som kommer från Thåströms nya platta (Kärlek är för dom), låten är faktiskt skriven till Regina lund som tyvligen bor i Danmark enligt låten (Över sundet). Kan ju hålla med om att hans röst är lite sönder knarkad men det slår ändå inte hur otroligt bra han är. Låg och nynnade på denna för ngra dagar sedan och den är otroligt fin!!
Men låtarna blir oftast finare när artisterna skriver dom själva.
Kärlek är för dom är en otroligt bra skiva och borde lyssnas på.



Drömde att jag var på konsert och såg Thåström i natt, han var på Kultur kalaset.
Först spelade han i ett litet hus eller lokal lite mindre sista låten var långtbort.
Sedan skulle alla artister som spelat spela kanske 15 min var på stora scenen som nu var Göta platsen, sen vaknade jag helt random!

Kommentarer
Postat av: ireen

sv: jag vet inte faktist men ska ta reda på det :)

2009-08-22 @ 14:06:24
URL: http://sunshinegirlie.blogg.se/
Postat av: #Rebecca Sv

Är du ett Paramore Fan?

Om du är så är Paramore Sweden en perfekt blogg för dig. Senaste nyheterna och lite av det gamla. :)



Gå in här -> http://paramoresweden.blogg.se/



Kram!

2009-08-22 @ 20:32:56
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0