Oyafestivalen

Inte visste jag att Oslo hade en stro festival.
Alltså lilly allen kommer, Thåström, bob hund m.m. Alltså funderar seriöst på att gå men om jag åker dit blir det för att gå på Thåström alltså åker jag dit på Torsdag 13 Augusti och sedan går jag på Fredag och lördag. Men jag tror ändå inte det kommer bli av eftersom jag måste spara pengar och sen massa bla bla bla skit samma men det hade vart kul och åka dit.
Isåfall kan man ju åka dit nästa år om det är några bra artister då, nästa sommar blir det festival sommar hoppas jag iallafall.
Men det blir iallafall Oslo 17 Augusti till 21 men tycker det var lite lite tid men får se hur det blir.

Oyafestivalen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0