Imorgon (idag) bär det av till.....

Noge!!
Ja, nu har jag fått tag på Helena, eller det var hon som ringde mig.  Hon hade tydligen jobbat hela helgen och då jobbade hon natt och sådant.
Men det känns bra att meddela dagen innan man åker att man kommer, det är ju inte så att det är första gången, tror jag gillar sista minten. Men spontana grejer är alltid roligare än planerade grejer inte sant?!
Iallafall ska jag kanske packa klart nu ska nämligen upp om.....aa 8 timmar (mamma sa att klockan var 2 men icke).
Det blev Swebus, känns säkert att åka med dom efter som jag åkt med dom sen jag var hmm... 10år typ aadet är säkert eftersom det aldrig hänt något.
Har också fått ett mail från Gris 2 som nu är i Houston och ja hon är verkligen jätte saknad!!
Kommer tillbaka på hmm...... fredag hoppas ni inte kommer sakna mig förmycket. ;D 


Mycket charmig bild på mig och Emma när vi var på väg hem från stan i pappas firma bil.
Det var i Trosdags tror jag nä onsdags var det.
Oh det gjorde lite ont när pappa skulle göra sin små ret svängar.
Emma satt på en bit parket och jag på pappas tröja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0