Frågetecknet!

Pappas 50 års fest va kul måste jag skriva mer, hehe har väl några putte små minnes luckor.

Idag var första dagen på våran Apu som jag och Emma har på restaurang frågetecknet, som är sjukt mysig.
Iallafall var det väl sådär eftersom det var första dagen och sen var det typ tre månaders sedan jag serverade så har tappat det lite men det kommer. Annars var alla trevliga men jag mådde halvt bra idag men fixa det bara man gick runt så. Det tar två dagar för allkoholen att komma ut ur kroppen, första är den kvar så man blir inte bakis direkt utan är fortfarande påverkad men fram åt kvällen släpper det lire och man mår lite illa, sedan är det andra dagen och då kommer allt när man vaknar mår man piss men inte jätte eftersom man sovit en natt men man mår inte bra. Så är det för mig när jag druckit för mycket.

Men ska snart sova börjar elva imorgon sen mår jag sådär fortarande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0