Tredje person!?

Johanna är hungrig men kommer inte få i sig någon mat på ett tag. Ja, varför kommer Johanna inte kunna äta, bantar hon, har hon mag katarr?? Ellåer något annat vad är naledningen??

Nä inget av det Johanna kan bara inte gå ner till köket eftersom Daniel sitter där med sina kompisar och spelar poker och Johanna vat att man inte får gå ner dit då.

Varför skriver jag i tredje person?? Aa vem vet det som vet det är ett geni.
Iallafall som jag skrev är jag lite hungrig men om man vill ha mat måste man laga at och det kan jag inte eftersom Daniel sitter där och har blockerat hela köket, aja får leva på blåbärs pajen ett tag till hihi det är vad jag har ätit idag.



Ååh jag var tvungen, det var ju nite så att det gjorde saken bättre. =P

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Hehe nej. Undra om dom som gillar honom är tondöva :P

2009-08-11 @ 19:35:45
URL: http://curly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0