Smärta och tips!

Aj jag har ont på ryggen (sägen man så?) det gör ont så just nu sitter jag med rak rygg över datorn, och ser "Asterix och kleopatra" (den tecknade). Kom just på att den inte alls var roligt, om man sett den otecknade så är den inte bra.
Men tror jag ska stänga av den och se på "Den frusna leoparden" Anledningen till att jag vill se den är för att Joakim håström är en av huvud rollerna och Peter stormare den andra blev lite nyfiken ch se den när jag läste om den, men frågan är om den funkar.

Ett tips: stoppa aldrig in ett minnes kort i datorn som är förlitet. Skulle testa om man kunde stoppa in minnas kortet till kameran direkt i datorn men nej det var för litet och sluta med att jag fick ta en pincet för att kuna ta ut det.


Det satt fast men........

.... jag fick ut den med en pincet.


Btw. Filmen funkade så ska se på den och titta om han var en bra skådis.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0