Finns det nåt bättre än....

Hög volym till bra musik??
Bytte musik till Imperiet, ljudet blir verkligen mäktigt med högtalarna i det blir lite roligare att lyssna då.
Tror jag ska ta och städa lite ser förjävligt ut här, pappa fyller trotts allt 50 år imorgon så nåt får man göra.
Ååh nu kom min favorit låt upp (C.c cowboys) verkligen kul och lyssna på den med sånt här ljud.

Idag har Jag, pappa och Daniel vart i sisjön och handlat lite till pappas fest på lördag alltså sånt som dricka till sprit, mat you name it!
Nåt som både jag och Daniel la märket till är att hanredan börjar blir lite virrig, eller det har han vart länge hehe.


Hihi kolla vilken läskig tunga jag har. xD
Daniel fråga vems hatten var i morse, då sa pappa att det var min och då fick daniel en elak min hahha =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0