Yran 09

Gissa vart jag har vart??!
Jag har vart i Östersund med underbara Emma, vi var på Yran alltså en 3 dagar lång festival och det var jätte kul.
Första dagen, Torsdag såg vi: Sugarplum Fairy, Johnossi, Buller, Opeth
Andra dagen, Fredagen: Bob hund, Lorentz & M.Sakarias,Bigbang
Tredje och sista dagen, Lördag: Dead by April, Hallo saferide, Thåström, President talet och sist Lady gaga.

Roligaste artisten och titta på var helt klart Bob hund som bjöd på sig själv hela tiden vilket vi gillar.
Bästa artsisten: Alltså alla var jätte bra men min favorit är som vanligt Thåström kan inte säga nåt annat man klart allla andra var jätte bra.
Mest tryck: Lorentz & M.Sakarias, herregud vi stod längst fram och vi höll på att dö dessa partille johnnys dom är bara för mycket ibland.
Mest folk: Gissa två gånger?!! Lady gaga såklart vad annars hon är ju världs känd. Men hon var mer närvarande än vad jag trodde hon skulle vara och verkar riktigt trevlig.
Ja, hela äventyret var jätte kul och väldigt äventyrligt. ;)

"Ser ni mig och Emma på Johnossi eller Sugarplum fariy."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0