Ointressan, ointressan det var ordet du sökte!

Hahaha jävla tönt!! hahahah fick bara lust att uttrycka mina känslor lite, det är väldigt bra att man gör det annars kan blir psykiskt stöd av allt runt omkring, Jävla Tönt!!! Hahah okej hade lust att skriva jävla tönt hihih okej det va ju jättte kul HA HA HA HA! Jag sa det till en människa men det är hemligt till vem muhahahah! kul va jättte kul!

Hahha sitter fortfarade och lyssnar på daniels Spotify, är fortfarande beroende av Thåström.
Låg och tittade på Ebba the movie förut och den är bra min favorit film eller inte eller asså den va bra för Thåström är snygg hehe, egentligen är han inte det men vet inte beundrar hans liv så mycket at det blir så, ni kanske har erfaren heter vem fan vet!
 Hej!  Mitt namn är Johanna! idag har jag haft en väldigt o äventyrligt dag vilket jag gillar ibland men visst kan men göra den kul med lite Thåström musik som jag blir helt fuckt up när jag hör. Hahah lol vid tre var jag lite myrig i kroppen så jag gick ner till mamma och tittade om det fanns nåt att äta men nej, så jag gjorde en pesto omelett medans jag sjöng på Häng gud och Personliga persson. Sedan tog mamma fram hehe det är hemligt men kaffet var på plats.
Vid fem tiden kom jag upp ur min underbara säng och i min fin fina Thåström tröja, så åkte vi iväg till Kina och köpte mat, det var gott. okej en ointressant dag iallafall, vet du vad som är väldigt kul nä klart ni inte vet, Men när man söker på Thåström kommer äver Jerry Thåstrm med och han är en sago berättare ahahah så jag sitter först och lyssnar på senk hederlig musik och helt plötsligt kommer svensk hederlig saga hhaha okej kul. 
Oj va långt det blav aja lika bra det ingen kommer ändå läsa det, det är ju så ointressant det var ordet jag sökte i havet ointressant!

 Thåström är mannen, mannen är Joakim Thåström!!
(Jag känner mig smart när jag skriver så, och det är inte ofta)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0