Snygg hatt!! ;)

Hemma nu, eller bussen kom in vid 20 tiden.
Jag och Emma har haft det väldigt bra med en väcning vid 10-tiden av August, frukost efter lite lek, och sedan har det vart utgång på stan och vid fem-sex tiden har det vart mat.
Ja, vi har vart lite vid slottet, Viglandsparken och Sognsvann sköna och varma dagar.
Jag har till och med hunnit bli kär eller ja kär och kär, kär i en hatt haha okej kul.
Minns den hatten jag pratade om för några inlägg sedan den Thåström hade, en sån hittade jag på H&M såm jag var tvungen att köpa, men det var ju inte så att man bara kunde gå till första bästa H&M utan vi fick åka till Carl johan okej inte så långt men det var det ändå värt.

 
Ser ni Dock är hans snyggare men "me in love!" Anledningen till Fjortis minen är p.g.a lycklighet (precis hittat den).


(Klicka på bilderna för att få dom större!)



orkade inte lägga inte lägga ut så många sen har Emma många bilder, hade en annan sak på gång. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0