God natt bilder!;)

Kom hem från Gris 2 någongång vet inte när, vi såg på Kenny begins som jag beundrar djupt nu, den var kul. ;)

Iallfall sitter jag och sms:ar med Bibbianca, som jag kom på att jag saknat otroligt mycket lilla bibbianca ahha senast jag träffa henne var på Thåström 2 juli vilket är alldeles förlång tid. Men nu imorgon faktiskt ska hon koma till mig, då ska vi bada och sedan gå på bio. =D
Det kommer bli mer Bianca till hösten då hon börjar på lindholmen hiihih det gillar vi. ;)


Tack tack TACK!!! Emma för att jag fick följa med pözz på dig!!!!!!<3

Johnossi-  Mycket härlig musik, trodde det var mer än två men nej bara två pers.


Sugarplum fariy- Två snygga bröder bra musik alltså ja dom va bra!;)

Bob hund- asså han var helt sjukt tycker om musiken bättre nu när man sett han live!;)

Lorentz & M.Sakarias- Ja, om jag säger partille johnnys säger
 ni tryck ja det var tryck och mycket mysigt, men inte min musik men bra är dom.

Dead by april- Dom är bra men som Emma säger för mycket fjortis band.

Hallo saferide- Kan ju inte säga att dom va dåliga
men jag störde mig mest på dom brevid mig så hörde kanske inte så mycket xD

Thåström- Behöver jag ens skriva nåt men kan skriva att jag fick tårar i ögonen.
Thåström är underbar och musiken är obeskrivligt bra!<3

Det var dom bilderna jag tog på festival området men kameran var inte upp mycket alls bara 171 bilder vilket är väldigt lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0