Söt unge!!!

Nu är jag hemma, jag och Bianca började dagen vid havet och slutade den på en bio salong.
När jag hämtat Bianca och bytt om till bikini gick vi ner till havet och tog ett bad och låg och pratade lite medans bada hade Häng gud på hjärnan. Sedan gick vi hem till mig där vi bestämde film och sedan åkte vi. Det blav year one som varsjukt roligt helt otroligt rolig. Sedan bye bye och sedan hej till micki som jag träffade på spårvagnen, sedan bye bye till henne och hej till Emma, briger och hanna, och sedan bye bye till dom och nu hemma. Aa det har vart en mycket stressig dag idag  eller inte väldigt sofft med trevligt sällskap otroligt kul att täffa bianca idag, fast det är alltid lika kul!
Nu har jag ätit tre knäcke bröd och det är väldigt gott tycker jag.

Okej detta är nog världens sötaste unge om ni inte går in och titta på den söta ungen kommer ni aldrig få veta vem det är så tryck på länken och läs den söta ungens blogg okeej uppfattat??? Söt unge(länk)!!


Sjukt kul var den men jag gillar inte Jack black men det är för att han alltid är misslyckad.
Men den är värd att se helt klart!!

p.s hihi jag är jätte röd i mitt ansikte hihihi kul va =P d.s

Kommentarer
Postat av: - H*

- haha måste se den filmen !

2009-08-07 @ 00:39:16
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0