W995i och Pippi

Nu har jag köpt min mobil, det blev en sådan som går på reklam väldigt ofta alltså en röd W995.
Iallafall när man har någon ny mobil att pilla på så kan man göra det i flara dagar sedan tröttnar man och låter den vara lite. Okej fattade inte den meningen själv.
Nu laddar jag ner en film till mobilen och ska snart se på Pippi tror jag, blev lite sugen på pippi när jag kom på att jag hade alla serierna på datorn. Pippi är en av mina favoriter, hon är mysig på något sätt eller snarare aa kul.
Strunt samma fattar knapt vad jag skriver själv.

Jag och Emma såg klart på Snövit och Aristocats, det var längesen man såg dom men när man ser dom nu fattar man dom och jag kom även ihåg vad jag var rädd för.

Datorn vill inte ladda upp någon bild så det blir ingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0