En kort dokumentär om Thåström!

Va busig jag är hihihi, jag sitter inne på Daniels spotify och lyssnar p Ebba Grön busigt va!!?
Jag vaknade förnågon timma sedan då jag gick ner och kom fram till att vi skulle tömma datorn elelr nåt eller omformenering eller vad det nu heter har ingen aning.
Men det ska Daniel göra eftersom han lånar min dator nu när hans är trasig så får han göra lite för mig.

Hehe blev otroligt sugen på kina mat så tror det blir det till mat idag hihi nu när man har tid och äta. ;)
När vi var på Yran åt vi middag kanske 2 dagar och en dag på festivalen alltså den dagen v iåt på Yran åt vi ett på natten och sista dagen åt vi lite men det kallar inte jag mat, är det festival så är det.

Asså sitter fortfarande och är beundrad över Thåström, han har vart med mo så mycket asså det är helt otroligt mycket och hans åsikter i dom flesta Ebbagrön låtarna är bra åsikter aja skit samma kan ändå inte utrycka mig.




Som sagt han är helt otrolig verkigen beundrar allt han gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0