aa du!

Vi var och kollade på Göta kanal 3 idag den var riktigt rolig måste jag säga. Det var jag Daniel och pappa som såg den och måste säga att det var jävligt mycket folk på bion.

Nu har jag iallafall sett Judge dredd, skulle sett den igår men var visst inte klar så istället såg jag Get carter och Over the top åå jag älskar Over the top det var tredje gången jag såg den och den andra gången jag såg den var två dagar innan haha, aa för dagen eftr jag såg den såg jag Demolition man som oxå var ruskugt bra efter jag såg den började jag kolla på over the top. Herregud vilken film nörd jag låter som hahah, men det är något jag inte kan förneka för lite nörd på film fronten är jag allt heh. Jag räkna ut igår att jag har elva filmer kvar innan jag har sett dom filmer man kan få tag i när det gäller Sylvester Stallone och alla dom filmerna ska jga se. 
Ska börja med att köpa Cobra imorgon om Mela går med på att gå till movieline klart hehe. Nä herregud nu måste jag sova innan jag får för mig att se en till film!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0