Africa-Toto

Okej tror jag ska se Rocky V eller daylight, dock kommer jag vara jätte jätte trött imorgon men börjar med bad så dagen överlever jag.

Men ska slänga in dagens låt imellan jag sätter på filmen eller nåt aja imellan lät bra.
Det är en ganska gammal låt tror jag men musiken var bättre förr, den heter iallafall Africa och det är Toto som sjunger den ,den är härlig.
haha klart att Rolling stones skulle komma upp när jag skriver detta fast hade vart kul om just Africa kom upp. ;D


Sångaren var otroligt ful men låten är bra! ;D
Tror alla har hört denna eller iallafall om Toto. Jag kände igen namnet men när jag såg på Scrubs satte JD på tror det var denna låten hahah otroligt roligt, eller är det toto han älskar så mycket?? Eller nä det är det inte.:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0