Australia

Det finns så mycket man inte borde göra men gör iallafall efter fattar man inte varför man gjorde det!

Jag vill åka någonstans ha kul det känns som det var längesen jag gjorde något med någon annan känner att ja gör nästan allt själv, typ tränar, ser på film, är ensamnär jag är ledig herregud är det något fel på mig??

Aja idag har jag tagit friheten att skolka matten, så jag åkte och tränade och sen skulle jag titta på julklappar men blev så irriterad så det slutade med att jag åkte hem, slutar alltid med att jag blir arg,sur eller irriterad coh då kan man inte göra något.
När jag kom hem satte jag på Australia oj den var bra underbar är förälskad i Hugh jackman grymt snygg. Tur vi har filmen för den var vekligen bra.

Fick veta att mamma år i Stockholm o_O hon skulle iallafall komma hem vid nio tiden och jag börjar bli rastlös kände jag nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0