De var det!

Frölunda vann i rekordmatchen mot Färjestad med 4-1 dom spalade verkligen bra!
Sen kom jag på att Jimmy faktiskt är nere i Lund och spelar så va tvungen att titta hur det gått,  Tror du inte dom pojarna har vunnit alla matcher så imorgon gäller det mot sävehof då är det 1/8 final, fast ska jag vara ärlig tror jag han kommer hem med en guld midalj och vinnar tröja! ;)

Nu har jag sett på en film med Arnold Schwartzenegger och ser en annan nu fast båda går på tv För till hans nivå sjunker jag inte Sylvester var ju iallafall snygg men inte Srnold fast han är rätt sör med sitt österkiska brytning och förra filmen var ju bra ahah. Aa 80-tals filmer det är livet det + lite action på det med överpumpade grabba. ;)

Träffade ela idag också det var trevligt, vi träffades vid 15 tiden vilket vara ganska smart med tanke på att Mela skulle vara vid ullevi 18.00 och på så sett hann jag hemlagom till matchen. Men det var trevligt hittade dock ingen nyårskläning men det ska jag leta efter imorgon med Hanna.



Han va väldigt upp pumpad på den tiden kan man säga.
Okej Stallone är väldigt väldigt mycket snyggare eheheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0