Det va lite kul!! :P

Det har hänt något otroligt roligt idag!!Kunde vekligen inte hålla mig för skratt även om jag gick ensam så det blev att jag fnissade och log ganska stort haha!
Okej såhär var det när jag var påväg hem från bussen imorse eller vi 12 tiden så var det stopp på hällsviksvägen, alltså kö. När jag gick på vägen såg jag att det var två bilar som hade krockat det såg otroligt roligt ut, för dom som inte vet är hällsviksvägen en ganska liten väg. Men det var inga bilar som kom förbi så det slutade med att det blev kö. Det såg kul ut iallafall.
Jag har klippt mig och nu ser jag ut so en liten flicka en gullig sådan -.- fruktansvärt fult!!
Nu väntar jag på att Emma ska säga att jag kan komma til henne undrar vad dom håller på med :/ hmmm.....!
Sen vill jag åka pulka!



Haha att dom inte körde en annan väg xD fast det var försent förstås ahahah det ser lite kul ut!
Tänk vad lite snö kan göra otroligt fint ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0