Choklad kalender

Ser på julkalendern, skulle sett den imorse men somnade om och vaknade en timma senare. Internet är väldigt segt blä men choklad klaendern är god.^^

Idag hade jag bara matte som varje tisdag sedan åkte jag hem gjorde mat och halv sov i soffan. Sedan åkte jag och simma och vi fem mötte jag upp mamma då vi köpte skor, äntligen!

Blä skrev ett jätte långt inlägg förut mmen hade vart inne förlänge så jag var ut loggad, så nu kommer inte ag skriva det hahahah den du, nu var jag allt busig. ^^


kolla min fina choklad kalender vet att ni är avundsjuka!
Har faktist satt upp min jul sjärna idag eftersom ingen anna gör det men imorgon ska mamma komma så då blir det andra bullar. Vi bestämde att vi skulle göra pepparkakshus iår yay gld det var längesen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0