Dragonball

Åå idag började vi halv 9 eller dom började int allt fören kl.9 sen skuta vi 10.
Då åkte jag in till stan och mötte upp Louise sedan köpte vi jul klapp till Emma ( schh säg inget till Emma men det var en nalle och låsas snö) sedan var båda så trötta så vi åkte hem. När jag var hemma slängde jag mig ner i sängen och tittade på Dragonball, men somnade lite så började om sedan bakade vi peppar kakor och sedan var jag med mamma och handla, så såg klart filmen nu. Den va jätte bra Emma sa att den var dålig och inte följde historien men det gör den på ett vis. Att han blir en apa får man veta i forstättningen av Dragonball något minns inte vad den heter men hat tittat alla på Youtube så finns inte på bok. Så kanske därför sedan har dom gjort om lite och gjort allt lite kortare och mordernare, men det är en Arikansk film så vad kan man bergära. Tyckte iallafall den var bra ch tycker den är värd att se så se den, älskar verkligen Dragoball (som från början är en manga serie som är bäst). Oj just det jag har en one pice att läsa heheh me glad!!

Hahha mamma rensade lite förut och fick fram massa små sprit flaskor och hon ville inte ha dom så jag fick dom ehehe och det är sprit kvar heheh nä men det är fina flaskor. ;)


Det är allt från vodka til likörer och wisky, det finns halv filla och o öppnade.
Det var nämligen såhär att mamma samlade på såna förut och tror jag oxå vill göra det, alltså många flaskor är från dom länder hon vart i.


hihi jag gjorde en mini julgran till mig själv oxå :P visst var den fin^^ men ska pynta lite mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0