En riktig ferarri!

kej det börjar likna lite på tv med tanke på alla filmer som gått idag på dagen, men när börjar alla mysiga jul filmer??
Älskar verkligen jul filmerjätte mysigt och då kommer jul känslan tillbaka.
För mig är ensam hemma igen en jul film, vi fick den i jul klapp för några årsedan och har sett den väldigt mycket. Iallafall den jul könslan jag får till filmen, det finns en förklaring.:Det var ingen hemma så jag tänkte att jag skulle tilla på filmen så såg jag den men clementier och varm choklad.
Detta var efter jul så julgranen stod bakom mig och för att vi ska kunna få plats med granen nmåste vi ställa ena fotöljen på ett specielt sätt och den platsen ÄLSKAR jag!!!

Vilken dag!! Herregud är helt slut...eller inte jag har faktiskt inte gjort nåt idag, har sittit och tittat på tv. Såg polis skolan och sedan Bilar =D Älskar Bilar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0