God fortsättnig!

Gud vad jag är glad! Julen är över är dock något som är mindre kul men att jag är 1600kr rikare och mycke mer saker, fick vår kockbok av farmor som jag faktiskt ville ha!
Det var en mysig afton med mormor, morfar, Farmor, Farfar och syskon + mamma trodde jag skulle sakna pappa men nä, därimot saknade jag Helena och Simen + kusiner men Helena jobbade så vad ska man göra åt saken.
Är därimot glad att pappa träffade Elisabeth för då blir det lite mer jul klappar haah det lät barnsligt + själviskt julen är ju faktiskt till för att men ska änka på andra inte sig själv sen föddes jesus för 2009 år sedan glöm inte det! ;)
Vad säger man nu God fortsättning?!! =D

Kommentarer
Postat av: Daniela

SV; Ja, det är verkligen sorgligt. Och jag saknar verkligen Tokio Hotel utan techno. Allt verkar bara bli sämre och sämre med tiden?

Skid Row ftw <3

2009-12-27 @ 01:05:47
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0