Hero-Europe

Herregud vad är det med mig och tider nu blev klockan över ett igen och kommer vara minst halv 2  innan jag somnar åå ibland, aja det är ju lov imorog och då ska jag försöka få tillbaka min tidsrytm ungeför 2 timmar tillbaka det lär behövas för sedan väntar en tuff och lång termin usch ska inte tänka på det nu. Antar att mycket kul och ledsamt kommer hända det vet jag och dom flesta vet nog vad jag pratar om när ag skriver ledsamt :/ och kul också såklart!! =D

Nä tänkte ta en sista låt innan jag somnar (får tvinga upp ögonen). 

 
Denna låten tycker jag är väldigt bra och det är Europe, har kommit in i en sådan långhårig period det gillar vi.
Iallafall när jag sökte på låten kom jag på att det är ganska många låtar som heter Hero. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0