I understand why!!

Asså dom skämtar med mig, har letat i alla vidios som finns på denna  music videon men ingen kunde man ta helt sjukt. Aja fick ta någon som nån har suttit och filmat men finns bättre på Youtube kan bara inte ta dom sen får Daniel damp på mig när jag är inne på Youtube för att hans datorgår långsamt hatar när han skyller på mig!!

Iallafall kom jag på varför jag var helt galen (Kär) i dessa fyra pojkaroch jag vet varför min "kärlek" försvann dom sluta spela den musiken jag ville höra och jag tjöta sönder låtarna. :P Men kom på varför iallafall och denna Videon förklarar fenomenet Tokio Hotel och varför fansen är galna i dom titta titta =D så fattar ni (ett tips är att leta fram en bättre video bara.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0