It ain't over 'til it's over!

Har precis kommit fram till en sak, livet är hårt folk kommer aldrig att ändra det spelar ingen roll hur mycket tiden går det kommer alltid finnas en idiot där och förstöra allt. Men det kommer alltid att finnas någon där för dig, kommer alltid vara något ögonblick du kommer minnas genom livet, kommer alltid vara någon/något som sårar än. Det kommer alltid vara nårot som är tufft och ju mer tiden går kommer saker och ting bli värre men kommer kunna behandla det på en helt annat sätt, nu är det kanske ensamhet, små bråk, problem i familjen; när man blir älde blir det kanske Skilsmässor, inga pengar, inget jobb, någon som dör i från dig, cancer eller något liknande men livet går vidare i vilket fall. För där i mellan har du bra och roliga minnen, nya kompisar, ny kärlek, barn. That's life inget vi kan göra åt det vi är skapta för en utmaning, livet är tufft men ofta underbart, man borde njuta mer och oroa sig mindre lev livet medan man har chansen!!

Vad gammal jag lät nu men tänkte på det när jag pratade med mamma som har problem på jobbet med sin psyopatiska chef och en kompis som haft hjärn tumör och klara sig, med pappa och pengarna hon tår mitt imellan allt men verkar inte orora sig på ut sidan men på insidan tror jag man inte kan bli mer stressad. Men om jag ska vara ärlig efter julen och nyår kommer allt vara annolunda jag tror folk tänker mer då kanske mognat vad vet jag!!

It ain over til' it's over!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0