It's my life-Bon jovi

Det var längsen jag var trött vid 2 tiden känns det som och nu är jag trött så ska snart sova.
Idag har jag vart i stan med Hanna hittade en altevativ kläning är inte säker eller kläning är dte inte det är en tunika får se ska titta imorgon. Så himla mycket folk bara man blir bara irriterad men that's life.

Imorgon blir det grupp träning i 25minuter det är core så det är midja, lår mage, rumpa eller nåt sånt det lät rätt kul så jag täkte testa för en grupp träning med Emma verkar näst intill omäjigt just nu eftersom hon är i bullaren och sen aa skit samma. ;)
Var tvungen och höra Bon jovi innan jag gick och la mig och låten jag ville höra va "it's my life" den får mig på bra humör och deras låtar är väldigt bra.

Nu kom jag på när jag tänkte på Bon jovi hur det gick för Jimmy och hans lag i Lund (det var han som lärde mig lyssna på Bon jovi eller lärde och lärde jag tog några låtar) dom skruttarna var överlägsna i varje match vann mot sävehof med 9-19 eller nåt och så fortsatte det tills dom möter ett Danskt lag då förlorar dom med 12-19 eller nåt. Innan hade dom mött flera Dankata lag och vunnit så det är inte Danmark som är bra men tydligen var detta laget bra, men måste sga att jag är riktigt stolt över min lillebror verkligen, hade gärna vart där nere för att se Jimmy spela för det är kul och se dom spela, eftersom dom spelar så bra spel och satsar inte på en spelare utan flera jätte bra spel och deras tränare är verkligen grym hoppas dom kan ha han hela vägen till A-pojkar iallafall!




Denna låten stämmer så bra till livet lev livet medans du har chans ungefär!
Många av deras låtar har detta budskapet vilket gör att det blir poserivt att lyssna på dom!

Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Halvbra låt, men de var bättre förr!

2009-12-30 @ 06:18:39
URL: http://metalnallen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0