Min framtisd kortfattat!!

haha jag är så busig ska sätta på en film nu som antagligen inte är färdig fören vid tre tiden sen börjar jag skolan 9.10 sedan slutar jag halv 11 och då ska jag nog hem sova lite,äta m.m. sedan hämta gympa kläder kanske åka till stan handla lite sen ska jag och Emma på grupp träning. Om jag gissar rätt kommer den inte riktigt se ut så men på ett ungefär.

Idag har jag vart i skolan, blir alltid roligare när man väl är där det är bara när man ska stiga upp som man tappar skol suget, sedan åkte jag och simmade sen hem äta mobba hamstern och titta halv sovandes på simpson! Rolig dag måste jag säga.

Min framtid kommer se ut såhär: Om några månader sitter jag nog och skriver i ett annat hus med en liten annorlunda familj (om dom hittar ett hus), mamma sitter i en 2:a utan oss alltså vi bor hos pappa. Ett år senare tar jag studenten flyttar till Norge, jobbar till mig lite penga. Et år senare när jag har pengar åker jag antingen på bar kurs i malta eller ner till Ecuador på välgörenhets resa för att hjälpa och dyka. Resten av min framtid kommer jag spendera i Oslo om jag inte dör innan det. Kanske lever lyckligt ingnen vet, eller på en kryssare där jag jobbar som........(bara gud vet) kanske bartender eller kock who knows. Innan jag dör ska jag till philipina (ääaa den staden i USA) nej philidelfia eller nåt ni fattar. Där jag ska boxas och leka Rocky sedan ska jag till Vietnamn där jag ska leka Rambo. Aa det är mitt liv kortfattat dock kommer jag innan jag dör: Blivit gift med en rik man fått barn, åkt till Cookisland, Hainan, Kapstaden, Brasilien, Nya zeeland, hos Tomten, I mumindalen, i Dineyland i USA, San fransico, New york ( leka SATC), träffat hajar,pingviner, Willy (Rädda Willy), Delfiner, Sylvester stallone, Johny Depp, en jätte skälpadda på galapagosöarna, en krokodil, vart i amazona, Min död blir antingen att jag blir uppäten av en Vit haj eller ihjälslagen av en isbjörn eller att jag bara blir gammal och fokl kommer minnan mig som mrs. Idiana Johanna!! 
Tycker om min framtids plan, kom på mer än hälften när jag skrev, och inte ens hälften kommer jag göra i mitt liv men drömma är inte förbjudet!! 
Dream on Bitch!!!


Min lilla/stora skölpadda ingmar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0