My heart will go on-Celine Dion

Åå lyssna just på världens underbaraste och finaste låt+röst!
Älskar denna låten alltså älskar, när jag var liten asså då det inte fanns mp3, låg jag och lyssna i timmar på bara denna låten på min freestyle ahah dom man satte i skivor i! Åå fan hatar och tänka tillbaka men det är det ända jag gör nu förtiden, blir bara ledsen åå kanske för att det är kväll och jag är trött och känslig vid denna tiden.

Kom iallafall ihåg att jag låg i min säng och lyssnade på denna låtenbara denna, och då hade jag tagit mammas skiva för att kunna lyssna jag lyssnade på kvällen innan jag skulle sova och oftast grät jag tycker denna låten är så fin och hennes röst är underbar!


Avgudade henne som liten och hon har underbar röst! Fick en skiva i julklapp som jag älskade haha medans andra lyssnade på aa aqua eller nåt lyssnade jag på Celine Dion. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0