Tomten kommer snart!! =D

Har ni någonsin varit med om att man läser ett ord och när man läser det hör man personens röst i huvudet, alltså beroende hur man säger det. Tror ni fattar iallafall fick jag just en sån sak när jag läste Gris 2:s rubrik på henner blogg Gu saknar verkligen den lilla grisen!!

Iallafall GOD JUL!! det är okej att säga nu faktiskt eftersom klockan är över 12 på natten oj snart 1 :S kanske ska sova Tomten kommer snart och enligt regel får man inte vara vaken när han kommer.
Gud vad tiden går har vart nere sen klockan var 19 ungefär, då började vi klä granen men tog inte så långtid sedan titta vi på bingolotto (vann tyvärr ingen :/ :P) det är en liten tradition vi har sedan är skinkan klar ehhe jul ckinka är verkligen det bästa som finns. Haha tänk att man äter en gris röv hahah det är rätt ku faktiskt och tänk att den grisen har levt i en jätte trång bur i typ hela denns liv det är rätt tragiskt måste jag säga.
Nä har fått julstädat idag också vilket är skönt har bara mina klappar och ett mount everest av kläder kvar att vika jo sen ska jag bädda om sägen men det hinner man innan kalle imorgon skulle jag kunna tro. Okej ett mount evrest menar jag det har inte tagit hand om den på år eller månader för att vara realistisk.

Åå saknar alla roliga människor <3God jul!!
From Johanna whit love!<3

Kommentarer
Postat av: Daniela

GOD JUL JOHANNA!!<3

2009-12-24 @ 10:50:43
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0