Vill inte!!

Hola!!
Ibörja av typ november så man insåg att det inte alls var långt till jul ville man nget annat än att ha jul, men nu när alla jul sjärnot har kommit upp orkar jag inte med julen vill inte ha den, vill inte fylla år, men kanske är allt detta för att jag har insett att detta är den sista julen eller vintern i huset fasen hatar det kommer sakna det så mycket!! Vi har alltid firat jul här det har alltid kommit en tomt på jul varesäg det vart ganska omäjligt att komma in eller inte , hahah minns när vi byggde om här och vi inte hade någon trappa det var ett jätte stort avstånd från trappan och marken, tomten hade problem att komma upp. Nä han väl kommer upp är han lite berusad och ramlar in i granen kom ihåg att jag skrev dagbok på det och skrev att alla skarttade som pandor haha fråga mig inte varför just pandor.
Herregud det har hänt så mycket i detta huset älskar det verkligen, jag är uppvuxen här det har alltid förändras något på huset, ibörjan sov jag och Daniel i lekstugan men sen när vintern kom kunde vi flytta in men nej jag stanna kvar och Daniel flytta in. Fasen vi har bott här förlänge för att kunna flytta härifrån med vilja, det är här man kallar hem, där man är säker, där man känner sig tygg, där man bor.
Känner faktiskt varför ska jag städa mitt rum om vi ändå ska flytta det är så onödigt, jag har inte städat mitt rum på 1-2år alltså välstädat därför känns det inte rätt.

Det är mycket som inte känns rätt som att bo med pappa känns ganska bra men att behöva ringa mamma typ: "Hej har du lust att ta en fika?" Fan blir så jävla ledsen när jag tänker att det kommer bli på det sättet, jävla gubb jävel tänker bara sig själv!!! Hatar att han gjort så här!

Oj nu kom allt på samma gång finns så mycket jag vill ha sagt som jag aldrig får chansen till att säga men får sagt vissa saker tackvare Hanna fan va du är underbar!!

Oj vad jag svär haha måste erkänna att jag sitter och gråter just nu men så mycket betyder detta huset för mig sen är jag orolig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0