xoxo GG

Okej detär andra gången jag gör detta. Förra veckan vakna jag halv 9 och kunde inte gå til skolan eller det var ingen ide idag gjorde jag det samma hmm kanske ska sova lite tidigare! Tänkte göra det igår men allt bara blev så sent och jag fasnade framför datorn inte bra alls. Men tisdagar är så sega vi har en matte lektion sen slutar vi och matte är för mig blääääää så kanske inte konstigt att jag försover mig but still not good!!
Jag har iallafall legat och tittat på Gossip Girl tre avsnitt och jag säger bara dumma dumma dumma Serena!! Usch jag gillade henne men nu är hin en kluns dumma henne!! 
Nä nu ska jag ta och äta lite frukost sen ska jag åka och träna och sedan ska jaghandla juklappar om jag inte gör tvärtom får se. ;)


Antar att denna bilden är från första sesongen det var då den var som bäst fast GG har hållt måtten om man kan säga så.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0