Fullt upp!

Idag har jag, vart i stan med farmor, och tittat på filmer.
Egntligen skulle jag och Mela på bio men hon var forfarande sjuk, innan bion skulle jag och farmor handla lite men eftersom att det inte blev någon bio stannade jag och farmor längre. Jag fick köpt fyra par leggins och det behövdes.
När vi kom hem var jag väldigt trött och gck upp och satte på datorn och såg på "Astrix på olymipiaden" och efter vi ätit såg jag på "förtrollad". Båda var väldigt bra fast förtrollad var nog ändå den bästa tycker jag. 

Igår när vi kom hem från Ikea hade jag köpt en filt från ikea och en kudde från jysk, väldigt bra filten är till bra andvändning nu faktikskt och kudden är bakom mig så jag inte får ont i ryggen. Vi köpte en ram till mina små tavlor som vi köpte i Paris för några år sedan, ska ta kort på den när vi fått ihop det. När jag kom hem såg jag på "27 dresses" den var väldigt bra det var den me love it!

Och imorgon vad ska jag göra då? Jo, jag ska med Emma till ullared, efter det ska vi till Gamle port så jag kan ju inte påstå att jag inte her tråkigt iallafall. När vi ändå är på ullared ska jag köpa naglack och lite små saker som man alltid behöver alltså ansiks masker, naglack you name it.
Så nu ska jag sova vi ska åka tidigt imorgon så hadet och God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0