Lite support!

Hejhej mina små vänner! Nu har jag fått mailet av Simen, i mailet innerhåller en musik video som ni bara måste se.
Alltså detta är då Dead hoodlums och låten heter No Cowboy, personligen tycker jag den är jätte bra!

No Cowboy- Dead hoodlums
Myspace

Vi är ju ändå släkt så man måste ju sprida musiken på bästa sätt, så om ni är jätte snälla nu så går ni in och lyssnar somsagt jag tycker att musiken är sjukt bra (Inte bara för att jag känner personen). Simen är sångaren. =D

Nä, tillbaka till verkligheten! Nu ska jag ta på mig lite kläder, sedan kommer väl mamma och då åker vi till Ikea!

Lämna en kommentar om du tycker dom är bra!

 
Redigerade bilden lite men det blev ju bra =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0