Ojoj så det kan gå....

........Jag skulle häng ut mitt täcke på ballkongen, när jag hängde det på balkongen trillar min mobil ut och hamnar på marken. Men den klarade sig   för den hamnade på gräset, men bara för att det är kallt ute var jag tvungen att springa ner och hämta den.

Så nu har jag tagit en duch och sitter här med en ansiks mask som säker suttit för länge i ansiktet men ju mer dessto bättre (hoppas jag). När jag är klar ska jag sms:a Jackie så ska vi åka till maxi sen ska vi nog sitta här hela kvällen mamma jobbar natt tror jag.
Såg på Hairspay nyss och den var faktiskt ganska bra men tycker att den gamla är bättre, men den dög ju.
Jaja men nu sk jag ta och fixa mig hadet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0