Pengar och kaffe

Sitter och tittar på Uderworld med lite te i handen mysigt, fast ska snart gå och lägga mig börjar nämligen 08.00 imorgon. Vi hade kök idag då vi gjorde kalv med dillsås och potatis och persilje moroter och ja det var gott.

Har gått runt i nästan två veckor och trott att jag bara haft 60kr kvar på kortet men nä jag tittade igår hade jag närmare 200kr kvar undra om jag blev glad, så jag gick och firade det med en kaffe.
Också köpte jag en "tröja" som jag ska ha på lördag, den var på rea och från början kostade den 399kr men nu kostade den bara 149kr vilket var ra tycker jag, detta var då på MQ.

Hämtade mitt busskort idag innan skolan, så att jag slipper använda Jimmys.
Men nu ska jag gå och lägga mig så att jag kommer upp imogon. ;)
 
God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0