Plugg och MTV

Nu var det tre dagar sedan jag skrev men jag har inte haft någon lust.
Men har inte gjort något speciellt har bara: åkt pulka, gått på bio och vart hemma och lite sånt.
Ja, det är mycket snö ute nu men det var mer i går kväll det har nämligen varit närmare 4+ grader ute idag så det mest har smält bort. Har inte varit ute idag har mer suttit inne och plugga och sett på MTV kul vaknade vid två tiden idag så halva dag gick bort där.
 
Mela fyller 17 år idag så Grattis till mela!!!

Tittade igenom lite webbkamre bilder och hittade några bilder alla var påa mig. Men saken är den att på några a bilderna kände jag inte igen mig själv. Datorna är från julas så bilderna är det samma.


Före kan man nog säga


Efter

på lite mindre än en månad förändrades jag gansk mycket asså håret då men jag menar det nr jag säger att jag inte kände igen mig själv.

Kommentarer
Postat av: Mela

Tack så mycket :)

2009-02-23 @ 04:14:53
URL: http://lasu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0