Snart snart är den här

Sitter och sminkar mig nu ska snart till stan och se på bio, "Vi hade tur med vädret igen"  den verkar ganska bra.
Igår så jag "kärlek på menyn" innan jag gick och la mig, gud va bra den var det var sorg, kärlek, bråk och maten såg underbar ut. Det är inte sista gången jag ser den iallafall kan jag ju säga så om du inte sett den se den, helt klart värt och se.

Annars vaknade jag upp imorse av att solen tittade in lite försiktigt bakom rullgardinen, när jag såg det fick jag en sån vår känsla, helt uderbart med våren solen tittar fram efter den kalla vintern, blomorna blommar för första gången efter vintern och alla är glada jaja kan ju inte säga något annat att våren är påväg. Men själklart är vinterna helt underbar nu när olen lyser, 2 minus grader utanför dörren ja, nä solen tittar fram blir man glad och vill bara gå ut.
Oj, snart ska vi gå så ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0