Väder sol och snö

Åååh sitter och pratar med Hanna som är på Gran canaria och kom på hur otroligt mycket jag längtar tills vi åker till Turkiet så otroligt mycket, så sjukt kul ska det bli och att Mela åker samtigt gör att jag bara vill åka nu kan inte tiden gå snabbare?? Fast så långt är det inte lite mindre än 2 månader yeey jag längtar!!
Älskar verkligen att åka utomlands det är helt unerbart samtidigt som man ser nytt, träffar nya människor kopplar man av och blir lite brunare för varje dag (tänker på varmt land). Måste ju erkänna att jag är lite små avundsjuk på Hanna men snart snart är det min tur att åka hehe men före det Thåström, hur han kom in vet jag inte men iallafall.

Har jag berättat att det snöar ute eller har snöat hela dagen så det är ganska mycket snö ute fast intecm mycket utan mm mycket tror ni fattar men det är jätte mysigt ute när man tittar ut lite vitt över allt me like!
Nej, tittade ut nu och det snöar nu med, älskar snö så nu är jag inte lika avundsjuk längre mihihih!
Som du kanske märker är jag på väldigt bra humör men det är nu på kvällen nästan alltid bra umör då men nu ska jag snart sova!


Ibland kan man ha kul med webb kamera haha här är min flingor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0