Tiden går alt bra snabbt

Nu har jag legat och lyssnat på Thåström ett bra tag och det är verkligen hur skönt som helst. Tänkte att jag skulle ta en duch men det sket sig orkar inte vara blöt nu är alldeles för trött för det, men jag lovar att inte gå äcklig hela dagen får ta och hoppa in i duchen snart.

Gud vad fort tiden går, redan sport lov! Det kändes som igår då vi gick runt och pratade om hur mycket vi längtade efter Julen. Men det är ju inte så att tiden går snabbare tror jag, fast när man var mindre gick tiden långsamare. Jag ar kommit på varför det är så (tror inte jag är ensam heller) det är för att nu förtiden går man i skolan till 16 eller 18 och är mycket tröttare så man hinner inte göra så mycket på dagarna. På ett sätt är det sköt att det är så och ett att det inte är. Vi kan ju börja med varför det är skönt jo, det är såhär att jag har ändå inte så mycket att göra på dagarna sen gillar jag alla sköna människor på Ester.
Varför inte så jo, somsagt vi går ju i skolan och jag är mycket tröttare nuförtiden så det kan vara svårt att hålla uppe ögonen ibland, men det funkar man kommer ju hem efter ett tag iallfall.
Jag har ingen anning varför eller hur jag kom in på detta ämnet.

Ska försöka vakna till nu och plocka undan i mitt rum även om det inte är så mycket att plocka bort men mitt skriv bord hehe bara massa saker på det. Ska gå ner och säga till pappa att vi åker till Ikea imorgon, jag har längtat på detta äntligen har lite skaer att köpa som kuddar, ett mini bord till dator, korgar ja det var nog det men kommer nog på något när jag är där. Så nu ska jag gå ner så Hadet!


Jimmy, lilla August och Farmor med vagn. Inte riktigt sån väder är det nu men jag vill ha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0