Misslyckat prov

Sitter och tittat på nickelodeon har inte så my cket mer att göra.
Ja det är fettisdagen idag så då blr det semla dags, köpte fyra semlor i skolan dom är nog goda tror jag, köpte också ett bröd som var väldigt gott tänkte egenteligen köpa frallor men det fanns inga, måste erkänna att jag blivit gansk kräsen när det gäller bröd och vill bara ha färskt men det är ju gott så man kan ju inte klaga.
Vi hade prov idag gissa hur det gick? Hahah efter fem minuter var 75% av klassen borta och papperna var inte så mycket i fyllda, alltså IG till halva klassen jag var en av dom. Jag satt och försökte se om jag kunde svara på några frågor vilket jag inte kunde, helt plötsligt hör jag Emma: " Är du klar eller?" jag nickade på huvudet och sedan gick vi ut till datorena, jag satt och skrev klart engelskan.
Kände mig som en riktigt pluggis idag eftersom att jag var tvungen att skriva klat den till sista lektionen och jag fixade det såklart. Men nu ska jag ta och äta lite så hadet!


Det är jag det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0